Learn Everything You Need To Know On Real Estate Investing

Nincs cím megadva

Néhány fantasztikus videó marketing segít elindítani

 

Ha a vállalkozás tulajdonosa van, akkor a marketingre kell összpontosítania. Ha senki sem ismeri a vállalkozását, akkor nem lesz nagyon sikeres. Meg kell próbálnia a video marketinget, lehet a közönség. Az alábbiakban bemutatunk egy sor hasznos videoó marketingtippet.

Ne félj a video marketing stratégiáktól. A tisztességes kamera minden, amire szükség van egy nagyszerű videoüzenet online létrehozásához.

A videóidban szerepeljen képernyőképe egy webhelyről. Ez lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy működés közben látják az Ön webhelyének beállításait. A tanulási videók szintén részesülnek a webhely képernyőképeiről. Csak mentse a képernyőképet, és szerkessze videói.

Győződjön meg róla, hogy videód és érdekes vonzza-e a nézőket. Vigyen egy kis időt ahhoz, hogy releváns, kreatív és releváns címeket készítsen videóidhoz.

Ne feledje, hogy a videó elkészítése csak a csata része. Továbbra is hirdetned kell a videóidat. A tartalom aktív reklámozásával számolhat az átkattintások növekedésével. Kiváló tartalmat hozhat létre, de az embereknek tudniuk kell, hol lehet megtalálni.

Kiváló módszer a tartalom előállításához, másokkal együttműködve. Nem kell feltétlenül bevonnia a videóidba kollégáit, családját vagy kedvenc szervezeteinek tagjait, a családtagok vagy más ismerősök jól alkalmazkodnak a feladathoz.

Nem kell, hogy szakembereket alkalmazzon, hogy tisztességes videót készítsen vállalkozása számára. Addig nem kell feltétlenül a legjobb felszerelésre, amíg ésszerű munkát végez a felhasznált eszközökkel. Valójában nem is kell a legjobb forgatókönyvre vagy a tökéletes forgatókönyvre. Csak úgy viselkedj, mint általában, és beszélj a kamerába. Lehet, hogy nem is kell ezt tennie. A videóban képeket vagy PowerPointot is használhat.

Készíts egy videót, amelyben bemutatja, hogyan kell másoknak helyesen használni a terméket. Azok számára, akik feltették a problémát, megoldják a problémát, és így új ügyfeleket keresnek.

Ne felejtsd el hozzáadni egy űrlapot a választható levelezőlistához azon a weboldalon, ahol a videók vannak.

Ne vigyázzatok a videorendszerre. Nehéz mindig önmagában hozni új videókat és ötleteket a videóidhoz. Rendszeresen tegye ezt, így továbbra is nagyszerű tartalommal járhat.

Válaszokat készíthet a GYIK-ban a gyakran feltett kérdésekre. Bár sokan felteszik a GYIK-okat a webhelyre, és elvárják, hogy a felhasználók elolvassák őket, a legtöbb ember nem akarja elolvasni az egész szöveget. Ez lehetővé teszi számukra, hogy megválaszthassák, hogyan szeretnék megkapni az információkat, és pontosan tudják, mit keresnek.

Az állvány nagyon értékes eszköz professzionális megjelenésű videók készítéséhez. A remegő kamerák elsősorban horrorfilmekhez és hasonlókhoz készültek. A videóidatól valószínűleg egy állandó felvételtel kell maradnia, amelynek mozogásakor sima panoráma van.

A videóidnak informatívnak és tömörnek kell lenniük. Az internetes nézők gyakran figyelmen kívül hagyják a figyelmet. Ha nem akarja megakadályozni, hogy az emberek a nézet közepén elmeneküljenek, próbáljon 5 percnél rövidebb ideig tartani a videót. Még ha a videód is értékes tartalmat tartalmaz, nem fog semmi jót tenni, ha a nézők elcsúsznak vagy zavarodnak a videó közepén.

A rövid videók kedvezőbbek, mint a hosszabbak. A nézők figyelme akkor elcsúszik, ha a nézőid vannak. Öt percig nyomja rá. Próbáld bevonni a nézőt azáltal, hogy a videóid rövidek és pontosak.

Ez segít a nézőknek látni az Ön weboldalán lévő tartalmat, könnyen elérhető termékekkel vagy szolgáltatásokkal. Továbbra is jóváírást kap a nézeteidért, mivel a YouTube felhasználók számára elérhető elemző eszközök nyomon követik a nézőket, akik egy másik webhelyen néztek meg a videót.

A minőségi videó létrehozásához nem kell befektetnie a legkorszerűbb berendezésekbe. A feladat átadása a legtöbb. Akkor is használhatja okostelefonját, ha erre van szüksége.

A hangátvitel nagyszerű lehet a félénk emberek számára. Lehet, hogy videót akartál létrehozni, de nem biztos benne, mert a videóban van. Lehet, hogy csak megmutatja a terméket, és használhat hangos hangot. Csak rögzítse, amit mond, majd készítse el együtt a videofelvételével.

Miután végzett a fényképezéssel, kiváló forrással rendelkezik azoknak az embereknek, akiket érdekel a termék vagy szolgáltatás. Mindig kérje meg, hogy az emberek osszák meg a videódat, ha tudják.

Az oktatóvideó 3 perc lehet, de egy másik videónak 30 másodperctől két percig kell tartania. Az emberek manapság nagyon rövid figyelmeztetési idővel bírnak, így a 30% -os figyelem felkeltése és az üzenet átadása a legjobb megoldás arra, hogy teljes körűen megfigyeljék.

Hogyan mérheti előrehaladásának sikerét, ha elmulasztja a statisztikák áttekintését vagy a statisztikák ellenőrzését?

Ügyeljen arra, hogy mások kommentáljanak a videóiddal kapcsolatban. Válaszolni akar ezekre a megjegyzésekre, és tisztelettel bánik vevőivel. Az embereknek kérdései lehetnek a vállalkozással kapcsolatban, és azok a dolgok, amelyeket mondaniuk kell a videóddal kapcsolatban, számos különféle módon segíthetnek Önnek. Használja ezeket a helyzeteket jobban a videóidhoz.

Érdemes megosztani a hosszú videókat két elválasztóra

Kommentek


Kommenteléshez kérlek, jelentkezz be:

A Google és Facebook belépéssel automatikusan elfogadod felhasználási feltételeinket.

VAGY


| Regisztráció


Mobil nézetre váltás Teljes nézetre váltás
Üdvözlünk a Cafeblogon! Belépés Regisztráció Tovább az nlc-re!